Equinor (vormals Statoil)

• NO0010096985
82 posts in this topic

Posted

Lieber Freund dakac,

hoffe, du drillst mittlerweile schon schön in der Sea. Ich begnüge mich derweil mutlos mit diesem schönen Ölwert.

LG, deine KT

Posted · Edited by dakac

......diesem schönen Ölwert.

Seltsamer Geschmack!

Diese Damen werden interessant erst wenn es richtig dunkel geworden ist und nicht bei Dämmerung. Am besten wenn die Nacht am dunkelsten ist!

Posted

Kleiner Einblick wie Statoil Öl lagert um Preisturbulenzen auszunutzen. Es sind auch Preise für die Lagerung an Land und auf See genannt, womit man sich ungefähr ausrechnen kann, ab wann sich solche Manöver lohnen und wo dem Grenzen gesetzt sind.

Posted

Insiderkäufe sind positiv. Ich habe etwas mehr bezahlt.

The following primary insider has on 13 August 2019 acquired shares in Equinor ASA (OSE: EQNR, NYSE: EQNR) at a share price of NOK 149.45 in connection with the company’s long-term incentive programme.

The long-term incentive programme is a fixed, monetary compensation calculated as a portion of the participant’s base salary; ranging from 20-30 per cent depending on the individual’s position. On behalf of the participant, the company acquires shares to the net annual amount. The grant is subject to a three-year lock-in period.

Number of acquired shares and new total shareholding:

Pål Eitrheim, executive vice president

Shares allocated to primary insider: 784
New shareholding primary insider: 13,302

https://www.globenewswire.com/news-release/2019/08/13/1900949/0/en/Equinor-ASA-Notifiable-trading.html

Equinor_20190813.png